На нашому веб-сайті використовуються файли cookies, які запам'ятовують Ваші переваги, і дозволяють поліпшити Ваше взаємодія з сайтом. Коли ви відвідуєте даний веб-сайт, Ви даєте згоду на використання файлів cookies відповідно до цього повідомленням про їх використання та угоди користувача.. Якщо ви не згодні з цими умовами, будь ласка, вимкніть файли cookies, щоб вони не записувалися на вашому пристрої з цього веб-сайту.

Корпус підшипника SNL 510-608 SKF

  • 2 025 грн/шт з ПДВ
Код товару: UT000161649

Товар продається кратно 1

  • Готівкою
  • Платіжною карткою Visa/MasterCard
  • Безготівкова форма оплати з ПДВ
Зображення

Фотографії та креслення товарів несуть виключно інформаційний характер і можуть відрізнятися від дійсних.

Характеристики: Корпус підшипника SNL 510-608 SKF

SKU
SNL510-608
d - діаметр валу, мм
35-40-45-50
g , мм
41
G, мм
M12
h1 , мм
113
l , мм
90
m , мм
170
Підшипники
1308 EKTN9, 21308 EK, 2308 EKTN9, 22308 EK, 1210 EKTN9, 2210 EKTN9, 2210 EK, C 2210 KTN9, 1308 ETN9, 21308 E, 2308 ETN9, 22308 E, 22210 E
Ущільнення
TSN: 608 A/C/S/ND, 510 L/A/C/S/ND, 308 A/S/ND, 4FS 170
c , мм
25
Втулки
H2308-H310-H310E
Комплектуючі
Корпус
a , мм
205
h , мм
60
Виробник
SKF

Опис: Корпус підшипника SNL 510-608 SKF

Стаціонарний корпус підшипника SNL 510-608 SKF під вал діаметрами 35, 40, 45, 50 мм є готовим елементом з високими експлуатаційними характеристиками. Роз'ємна конструкція підшипникового корпусу, виготовлена з литого чавуну, полегшує роботу при складанні та монтажі вузла, а також його подальшу експлуатацію.

Вибір типу підшипника та конструкція підшипникового вузла залежить, перш за все, від типу застосування.


Корпус підшипника з циліндричним отвором

Підшипники кочення з циліндричним отвором встановлюються безпосередньо на вал

  • Механічні системи, у яких великі осьові навантаження мають бути поглинені
  • Серійний монтаж
  • Підшипникові вузли, які зазнають значних ударних навантажень
Корпус підшипника з циліндричним отвором

Підшипники кочення з конічним отвором встановлюються на вал за допомогою конічної втулки

  • Місця розташування підшипників, в яких точне положення підшипника не є заздалегідь відомим
  • Конструкції, які мають виконуватися без обробки валів
  • Конструкції, які не допускають послаблення валів
  • Підшипникові вузли, які адаптовані до конкретних умов експлуатації шляхом регулювання зазору в підшипниках

Основні переваги підшипникових вузлів:

  • модульна система корпусів - надає великий вибір варіантів підшипникових вузлів, комбінуючи однотипні конструкції корпусів різних розмірів
  • здатність витримувати великі навантаження в різних умовах, завдяки посиленій основі корпусу та отворів під кріпильні болти
  • покращене тепловідведення здійснено за рахунок додаткових ребер жорсткості в основі корпусу підшипника

Підшипникові вузли SKF - це широкий вибір конструкцій та розмірів корпусів, висока якість виготовлення та простота експлуатації.

Відгуки (0): Корпус підшипника SNL 510-608 SKF



//