На нашому веб-сайті використовуються файли cookies, які запам'ятовують Ваші переваги, і дозволяють поліпшити Ваше взаємодія з сайтом. Коли ви відвідуєте даний веб-сайт, Ви даєте згоду на використання файлів cookies відповідно до цього повідомленням про їх використання та угоди користувача.. Якщо ви не згодні з цими умовами, будь ласка, вимкніть файли cookies, щоб вони не записувалися на вашому пристрої з цього веб-сайту.

030 i= 30 63B14 Черв'ячний редуктор NMRV UT-DRIVE

030 i= 30  63B14 Черв'ячний редуктор NMRV UT-DRIVE
  • 1 662 грн/шт з ПДВ
Код товару: UT000023936

Товар продається кратно 1

  • Готівкою
  • Платіжною карткою Visa/MasterCard
  • Безготівкова форма оплати з ПДВ
Зображення

Фотографії та креслення товарів несуть виключно інформаційний характер і можуть відрізнятися від дійсних.

Характеристики: 030 i= 30 63B14 Черв'ячний редуктор NMRV UT-DRIVE

Типорозмір (міжосьова відстань, мм)
30
Альтернативне маркування PGR
PMRV
Альтернативне маркування Sati
VP
i - передавальне число
30
Супутній типорозмір двигуна
63
Розмір фланця двигуна
B14
Максимальний крутний момент, Нм
20
Виробник
UT

Каталог: 030 i= 30 63B14 Черв'ячний редуктор NMRV UT-DRIVE

Опис: 030 i= 30 63B14 Черв'ячний редуктор NMRV UT-DRIVE

Редуктор – механізм, який збільшує крутний момент за рахунок зниження кількості оборотів двигуна.

Черв`ячний редуктор 130 i=100 90B 5 CN являє собою одноступінчатий редуктор черв'ячного типу. Максимально можливий крутний момент на виході (залежить від потужності двигуна,що підключається) – 1170Нм.

Черв'ячні редуктори мають можливість отримання більшого передавального числа, ніж у інших типів редукторів, використовуючи всього один щабель. Також в черв'ячному редукторі вхідний і вихідний вал знаходяться під кутом 90 градусів. Це робить його більш компактним ніж співвісний редуктор.

Модифікації

Одною з переваг редукторів NMRV є їх гнучка модифікація:

  • приєднувальний вал може бути з лівого або правого боку;
  • вихідний вал може бути одностороннім або двостороннім;
  • можливість оснащення реактивної штангою для компенсації реактивного крутного моменту;
  • можливість оснащення боковим фланцем для монтажу на станину.

Це пояснює, чому вони використовуються практично у всіх сферах виробництва.

Основні дані

  • корпус із алюмінієвого сплаву;
  • черв`яки виготовляються зі сталі, проходять термічну та фінішную обробку (твердість зуба HRC60, товщина міцного шару - более 0,5 мм);
  • черв'ячне колесо виготовлено зі спеціального зносостійкого никелево-бронзового сплаву;
  • високий ККД та обертаючий момент на виході;
  • низький рівень шуму;
  • можливість тривалої роботи в несприятливих умовах навколишнього середовища;
  • порошкове фарбування металу;
  • Можливість створювати комбінації редукторів з передавальним числом до 3200:1.

Конструкція редуктора

конструкція редуктора

Підключення

підключення двигуна до редуктору

Фланци

фланци редуктора

Маркування

Уніфіковані розміри редукторів типу NMRV дозволяють робити заміну і модернізацію без зміни існуючого обладнання. Різні виробники видозмінюють назви редукторів. Наприклад, у Motovario редуктори NMRV називаються NMRV, у Sati – VP, у PGR – PMRV. Але конструктивно відмінностей в них немає. Вони мають однакові розміри і повністю взаємозамінні.

Відгуки (0): 030 i= 30 63B14 Черв'ячний редуктор NMRV UT-DRIVE



//