У кошику порожньо!
Подовжені підшипники LMK-L / LMEK-L (стандартизований розмір корпусу) дозволяють передати на них більш високу радіальну навантаження, ніж на звичайні підшипники. За допомогою наявного на торці фланця (виконаного єдиним цілим з циліндричної втулкою-корпусом) такий підшипник можна легко встановити на площині, перпендикулярній руху. Такий площині може бути стінка корпусу пристрою або ребро жорсткості. У цьому полягає переваги фланцевих лінійних підшипників над підшипниковими блоками, для монтажу яких в більшості випадків необхідно організовувати якусь опору у вигляді кронштейна.
Конструктивно підшипник LMK-L / LMEK-L являє собою сталеву втулку з квадратним фланцем на кінці, в якій знаходиться сепаратор. У стандартному виконанні сепаратор виконується з пластика. У термостійкість - зі сталі (в назві є літера А). На фланці виконані два (для діаметрів від 6 до 13 мм) або чотири (для діаметрів від 16 мм) наскрізних монтажних отвори.
Має ущільнення з двох сторін. Завдяки пластиковій основі підшипник має хороші експлуатаційні властивості і тиху роботу. Фланець дозволяє кріпити підшипник безпосередньо на корпус. Перед установкою на вал необхідно нанести мастило.
Тип:
LMK-L/LMEK-L
Матеріал:
корпус: сталь
основа: пластмасс
кульки: сталь
Мастило:
ISO Standards G32 to G68
Робоча температура:
-20 ?C + 80 °C
Рекомендована точність:
для вала: h6
для корпусу: H7
Важливо:
вбивання молотком неприпустимо
Підберемо оптимальне рішення за ціною та по строках постачання.
Відділ продажу:
Телефон: +38 (044) 229 65 56
Email: sale@unitech.com.ua
Допоможемо з розрахунком навантажень та підбором комплектуючих.
Технічний відділ:
Телефон: +38 (044) 229-65-57
Email: tech@unitech.com.ua