На нашому веб-сайті використовуються файли cookies, які запам'ятовують Ваші переваги, і дозволяють поліпшити Ваше взаємодія з сайтом. Коли ви відвідуєте даний веб-сайт, Ви даєте згоду на використання файлів cookies відповідно до цього повідомленням про їх використання та угоди користувача.. Якщо ви не згодні з цими умовами, будь ласка, вимкніть файли cookies, щоб вони не записувалися на вашому пристрої з цього веб-сайту.

Корпус підшипника SE 207 SKF

Код товару: UT000133322
  • Готівкою
  • Платіжною карткою Visa/MasterCard
  • Безготівкова форма оплати з ПДВ
Зображення

Фотографії та креслення товарів несуть виключно інформаційний характер і можуть відрізнятися від дійсних.

Характеристики: Корпус підшипника SE 207 SKF

d - діаметр валу, мм
35-45
G, мм
M12
h1 , мм
93
l , мм
82
m , мм
150
Кільця проставні
FRB: 72/3, 72/5,5, 72/8,5
Підшипники
22207 E, 1207 E, 2207 ETN9, C 2207 TN9
Торцева кришка
ASNH 509
Ущільнення
TSN: 207 A/S/ND
c , мм
22
Комплектуючі
Корпус
a , мм
185
h , мм
50
Виробник
SKF

Опис: Корпус підшипника SE 207 SKF

Стаціонарний корпус підшипника SE 207 SKF під вал діаметрами 35, 45 мм є готовим елементом з високими експлуатаційними характеристиками. Роз'ємна конструкція підшипникового корпусу, виготовлена з литого чавуну, полегшує роботу при складанні та монтажі вузла, а також його подальшу експлуатацію.

Вибір типу підшипника та конструкція підшипникового вузла залежить, перш за все, від типу застосування.


Корпус підшипника з циліндричним отвором

Підшипники кочення з циліндричним отвором встановлюються безпосередньо на вал

  • Механічні системи, у яких великі осьові навантаження мають бути поглинені
  • Серійний монтаж
  • Підшипникові вузли, які зазнають значних ударних навантажень
Корпус підшипника з циліндричним отвором

Підшипники кочення з конічним отвором встановлюються на вал за допомогою конічної втулки

  • Місця розташування підшипників, в яких точне положення підшипника не є заздалегідь відомим
  • Конструкції, які мають виконуватися без обробки валів
  • Конструкції, які не допускають послаблення валів
  • Підшипникові вузли, які адаптовані до конкретних умов експлуатації шляхом регулювання зазору в підшипниках

Основні переваги підшипникових вузлів:

  • модульна система корпусів - надає великий вибір варіантів підшипникових вузлів, комбінуючи однотипні конструкції корпусів різних розмірів
  • здатність витримувати великі навантаження в різних умовах, завдяки посиленій основі корпусу та отворів під кріпильні болти
  • покращене тепловідведення здійснено за рахунок додаткових ребер жорсткості в основі корпусу підшипника

Підшипникові вузли SKF - це широкий вибір конструкцій та розмірів корпусів, висока якість виготовлення та простота експлуатації.

Відгуки (0): Корпус підшипника SE 207 SKF



//