Корпус підшипника SE 207 SKF
Характеристики: Корпус підшипника SE 207 SKF
d - діаметр валу, мм
35-45
G, мм
M12
h1 , мм
93
l , мм
82
m , мм
150
Кільця проставні
FRB: 72/3, 72/5,5, 72/8,5
Підшипники
22207 E, 1207 E, 2207 ETN9, C 2207 TN9
Торцева кришка
ASNH 509
Ущільнення
TSN: 207 A/S/ND
c , мм
22
Комплектуючі
Корпус
a , мм
185
h , мм
50
Виробник
SKF
Рекомендовані товари
Опис: Корпус підшипника SE 207 SKF
Стаціонарний корпус підшипника SE 207 SKF під вал діаметрами 35, 45 мм є готовим елементом з високими експлуатаційними характеристиками. Роз'ємна конструкція підшипникового корпусу, виготовлена з литого чавуну, полегшує роботу при складанні та монтажі вузла, а також його подальшу експлуатацію.
Вибір типу підшипника та конструкція підшипникового вузла залежить, перш за все, від типу застосування.
Підшипники кочення з циліндричним отвором встановлюються безпосередньо на вал
- Механічні системи, у яких великі осьові навантаження мають бути поглинені
- Серійний монтаж
- Підшипникові вузли, які зазнають значних ударних навантажень
Підшипники кочення з конічним отвором встановлюються на вал за допомогою конічної втулки
- Місця розташування підшипників, в яких точне положення підшипника не є заздалегідь відомим
- Конструкції, які мають виконуватися без обробки валів
- Конструкції, які не допускають послаблення валів
- Підшипникові вузли, які адаптовані до конкретних умов експлуатації шляхом регулювання зазору в підшипниках
Основні переваги підшипникових вузлів:
- модульна система корпусів - надає великий вибір варіантів підшипникових вузлів, комбінуючи однотипні конструкції корпусів різних розмірів
- здатність витримувати великі навантаження в різних умовах, завдяки посиленій основі корпусу та отворів під кріпильні болти
- покращене тепловідведення здійснено за рахунок додаткових ребер жорсткості в основі корпусу підшипника
Підшипникові вузли SKF - це широкий вибір конструкцій та розмірів корпусів, висока якість виготовлення та простота експлуатації.