На нашому веб-сайті використовуються файли cookies, які запам'ятовують Ваші переваги, і дозволяють поліпшити Ваше взаємодія з сайтом. Коли ви відвідуєте даний веб-сайт, Ви даєте згоду на використання файлів cookies відповідно до цього повідомленням про їх використання та угоди користувача.. Якщо ви не згодні з цими умовами, будь ласка, вимкніть файли cookies, щоб вони не записувалися на вашому пристрої з цього веб-сайту.

Підключення трифазного двигуна в 1ф мережу через перетворювач частоти

В одній з попередніх статей ми писали як підключити асинхронний електродвигун до однофазної або трифазної мережі.

У даній статті ми розглянемо як підключити трифазний електродвигун до однофазної мережі через перетворювач частоти, а також переваги використання частотного перетворювача.

Переваги частотного перетворювача

Перетворювач частоти - це пристрій, який дозволяє перетворювати змінну напругу частотою 50 Гц в напругу з частотою від 0 Гц до 1 кГц, до того ж імпульсна. Завдяки цьому з'являється можливість здійснити плавний пуск двигуна і регулювати частоту оборотів.

Також перетворювач захищає двигун від перевантажень, які можуть виникати в мережі. Але основна перевага Частотники - економія електроенергії. А вона становить в середньому 50%. І звичайно ж варто згадати, що при регулюванні пускового струму звичайним, не вдасться уникнути чималих втрат потужності.

Виходячи з цього, можна зробити висновок, що особливо актуально використання перетворювача для двигунів з великою потужністю, тому що при підключенні "зіркою", пусковий струм може пошкодити ізоляцію проводів.

Підключення частотного перетворювача

Рисунок 1. Підключення по схемі "трикутник"

Однофазні частотники працюють від однофазної мережі 220В відповідно, а на виході видають вже трифазну напругу 220В заданої частоти. Іншими словами, завдяки однофаз частотного перетворювача, забезпечується трифазне харчування від звичайної, побутової електромережі, що актуально на невеликих виробництвах, або в умовах відсутності трифазної мережі.

Підключати частотний перетворювач до асинхронного двигуна потрібно за схемою "трикутник" - обмотки статора з'єднуються послідовно, при цьому початок наступної з кінцем попереднього і так далі (рис.1):

Підключення відбувається в два етапи:

Етап 1. З'єднати клеми в клемной коробці по схемі "трикутник"

Етап 2. Згідно з назвами клем, приєднати дроти до частотнику (U до U1, V до V1, W до W1)

Не варто забувати, що можливість підключити трифазну мережу 220В буває не у всіх двигунів. І тут ми задаємося питанням: "А як дізнатися, чи можу я підключити свій трехфазнік в розетку?". Цю інформацію можна подивитися на табличці свого двигуна. В поле "Напруга" повинні бути вказані дані "220/380".

Важливо! Зустрічаються двигуни, коли в полі відображається одна цифра - 380. В такому випадку двигун можна підключити до однофаз частотники, але це буде нераціонально, так як втрачається велика частина потужності електродвигуна.

Малюнок 2. Шильдик електродвигуна

З малюнка 2 видно, що якщо використовувати схему підключення "трикутник", то на двигун потрібно подати 220В. А при схемі "зірка" 380В. Струм, відповідно вийде 5,0А і 2,9А. Цей параметр досить важливий, тому що виходячи, в тому числі, і з цих даних, буде відбуватися підбір частотного перетворювача.

У підсумку, підключаючи трифазний двигун в однофазну (побутову) мережу через Частотники, незалежно від схеми підключення, ми отримуємо відразу кілька переваг. Це і потужність, яка не губиться, на відміну від прямого підключення через конденсатор, і економія, і можливість керування частотою обертів двигуна.

Якщо ж у вас ще залишилися питання, або ви сумніваєтеся в доцільності використання Частотники - наші менеджери і Техвідділ з радістю вам допоможуть!

ВІДПРАВИТИ ЗАПИТ
Комментарии: Підключення трифазного двигуна в 1ф мережу через перетворювач частоти


//