025 i= 20 56B14 Черв'ячний редуктор NMRV UT-DRIVE PRO
Київ – 1 день
Україна – 2-3 дня
Європа – 2-3 тижні
- Готівкою
- Платіжною карткою Visa/MasterCard
- Безготівкова форма оплати з ПДВ
Самовивіз м. Київ
Доставка у відділення Нової Пошти
Увага!
Мінімальна сума замовлення 300 грн

KY | UA | EU |
0 шт | 1 шт | 0 шт |

KY | UA | EU |
0 шт | 0 шт | 69 шт |
Двигун | D | N | M | P |
---|---|---|---|---|
56B14 | 9 | 50 | 65 | 80 |
Редуктор – механізм, який збільшує крутний момент за рахунок зниження кількості оборотів двигуна.
Червячный редуктор 025 i=20 56B14 CN являє собою одноступінчатий редуктор черв'ячного типу. Максимально можливий крутний момент на виході (залежить від потужності двигуна,що підключається) – 12Нм.
Черв'ячні редуктори мають можливість отримання більшого передавального числа, ніж у інших типів редукторів, використовуючи всього один щабель. Також в черв'ячному редукторі вхідний і вихідний вал знаходяться під кутом 90 градусів. Це робить його більш компактним ніж співвісний редуктор.
Модифікації
Одною з переваг редукторів NMRV є їх гнучка модифікація:
- приєднувальний вал може бути з лівого або правого боку;
- вихідний вал може бути одностороннім або двостороннім;
- можливість оснащення реактивної штангою для компенсації реактивного крутного моменту;
- можливість оснащення боковим фланцем для монтажу на станину.
Це пояснює, чому вони використовуються практично у всіх сферах виробництва.
Основні дані
- корпус із алюмінієвого сплаву;
- черв`яки виготовляються зі сталі, проходять термічну та фінішную обробку (твердість зуба HRC60, товщина міцного шару - более 0,5 мм);
- черв'ячне колесо виготовлено зі спеціального зносостійкого никелево-бронзового сплаву;
- високий ККД та обертаючий момент на виході;
- низький рівень шуму;
- можливість тривалої роботи в несприятливих умовах навколишнього середовища;
- порошкове фарбування металу;
- Можливість створювати комбінації редукторів з передавальним числом до 3200:1.
Конструкція редуктора

Підключення

Фланци

Маркування
Уніфіковані розміри редукторів типу NMRV дозволяють робити заміну і модернізацію без зміни існуючого обладнання. Різні виробники видозмінюють назви редукторів. Наприклад, у Motovario редуктори NMRV називаються NMRV, у Sati – VP, у PGR – PMRV. Але конструктивно відмінностей в них немає. Вони мають однакові розміри і повністю взаємозамінні.