090 i= 25 100/112B5 B3 Черв'ячний редуктор NMRV (VP) Sati

16202 грн /шт з ПДВ
16202 грн /шт з ПДВ
Код:
Товар продається кратно 1
Наявність на складах:
?
Терміни поставки:

Київ – 1 день

Україна – 2-3 дня

Європа – 2-3 тижні

Київ
Немає в наявності
Україна
Немає в наявності
Європа
Немає в наявності
0 шт
0 шт
0 шт
Оплата
  • Готівкою
  • Платіжною карткою Visa/MasterCard
  • Безготівкова форма оплати з ПДВ
Доставка

Самовивіз м. Київ

Доставка у відділення Нової Пошти

Увага!

Мінімальна сума замовлення 300 грн

Характеристики
Типорозмір (міжосьова відстань, мм)
90
Альтернативне маркування PGR
PMRV
Монтажне розташування
B3
i - передавальне число
25
Тип
VP
Супутній типорозмір двигуна
Розмір фланця двигуна
B5
Максимальний крутний момент, Нм
460
Виробник
SATI
Опис

Редуктор – механізм, який збільшує крутний момент за рахунок зниження кількості оборотів двигуна.

Червячный редуктор 090 i=25 100/112B5 B3 Sati являє собою одноступінчатий редуктор черв'ячного типу. Максимально можливий крутний момент на виході (залежить від потужності двигуна,що підключається) – 460Нм.

Черв'ячні редуктори мають можливість отримання більшого передавального числа, ніж у інших типів редукторів, використовуючи всього один щабель. Також в черв'ячному редукторі вхідний і вихідний вал знаходяться під кутом 90 градусів. Це робить його більш компактним ніж співвісний редуктор.

Модифікації

Одною з переваг редукторів NMRV є їх гнучка модифікація:

  • приєднувальний вал може бути з лівого або правого боку;
  • вихідний вал може бути одностороннім або двостороннім;
  • можливість оснащення реактивної штангою для компенсації реактивного крутного моменту;
  • можливість оснащення боковим фланцем для монтажу на станину.

Це пояснює, чому вони використовуються практично у всіх сферах виробництва.

Основні дані

  • корпус із алюмінієвого сплаву;
  • черв`яки виготовляються зі сталі, проходять термічну та фінішную обробку (твердість зуба HRC60, товщина міцного шару - более 0,5 мм);
  • черв'ячне колесо виготовлено зі спеціального зносостійкого никелево-бронзового сплаву;
  • високий ККД та обертаючий момент на виході;
  • низький рівень шуму;
  • можливість тривалої роботи в несприятливих умовах навколишнього середовища;
  • порошкове фарбування металу;
  • Можливість створювати комбінації редукторів з передавальним числом до 3200:1.

Конструкція редуктора

Конструкція редуктора

Підключення

підключення двигуна до редуктору

Фланци

фланци редуктора

Маркування

Уніфіковані розміри редукторів типу NMRV дозволяють робити заміну і модернізацію без зміни існуючого обладнання. Різні виробники видозмінюють назви редукторів. Наприклад, у Motovario редуктори NMRV називаються NMRV, у Sati – VP, у PGR – PMRV. Але конструктивно відмінностей в них немає. Вони мають однакові розміри і повністю взаємозамінні.

Відгуки (0)
Ваша оцінка