У кошику порожньо!
Якщо Ви хочете купити щось з нашої продукції, то найпростіший спосіб - це купити товар через корзину.
З пошуком і підбором товару Вам допоможе відділ продажів. Ви можете зв'язатися з нашим відділом продажів будь-яким зручним вам способом і повідомити:
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або на нашому складі. Адреси та графік роботи дивіться тут https://unitech.com.ua/ua/contacts/.
Умови повернення (детальніше https://unitech.com.ua/dogovor-publichnoj-oferti/):
Щоб оформити повернення необхідно мати з собою паспорт, чек та товар в упаковці.
Ми повернемо вам гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Мінімальна сума замовлення - 200 грн
Вартість товару не залежить від умов оплати.
Безготівковий розрахунок. Після прийому замовлення ми виставимо Вам рахунок з ПДВ для оплати. Оплата здійснюється банківським переказом у відділенні будь-якого комерційного банку..
Оплата на картку ПриватБанку через систему миттєвих інтернет-платежів Приват24, в терміналах і відділеннях ПриватБанку. Після оплати рахунку необхідно передзвонити і уточнити чи були отримані Ваші гроші.
Накладений платіж. Ви оплачуєте суму замовлення + суму за доставку + суму за повернення грошей (20 грн + 2% від суми замовлення)..
Оплата карткою он-лайн. Для оплати замовлення Вам знадобиться кредитна картка і мобільний телефон. Увага, сервіс стягує комісію 2,75% від суми платежу! Після оплати рахунку необхідно передзвонити і уточнити чи були отримані Ваші гроші.
З офісу компанії за адресою: м.Київ Харківське шосе, 201/203 завод "Південь", оф. 212. У робочий час, після узгодження з менеджером Вашого візиту.
Доставка товару по Україні здійснюється такими компаніями перевізниками:
Прийом замовлень на відвантаження "день в день" до 14.00
Вартість доставки і адреси відділень
Відвантаження "день в день" до 13.00
Вартість доставки і адреси відділень
Відравлення замовлень здійснюється кур`єром компанії-перевізника з нашого складу (від дверей), у зв`язку з чим вартість доставки вище, ніж при стандартному відправленні посилок з відділення.
Номер декларації Ви отримуєте в день відправки, а також за фактом прибуття на відділення Вам прийде СМС з номером декларації.
Вартість доставки в регіони визначається компанією-перевізником. І залежить від розміру вантажу, що перевозиться і відстані.
Дуже важливо! Відкривати і перевіряти посилку при отриманні у відділенні Нової Пошти або САТ.
У разі невідповідності комплектації або цілісності товару відразу оформляти претензію компанії-перевізнику. Кожна посилка застрахована, тому питань щодо заміни товару не виникне. На жаль, якщо ви цього не зробите, ми не зможемо вам повернути кошти за товар або замінити його на новий, якщо товар буде в неналежному вигляді.
Дякуємо за розуміння.