На нашому веб-сайті використовуються файли cookies, які запам'ятовують Ваші переваги, і дозволяють поліпшити Ваше взаємодія з сайтом. Коли ви відвідуєте даний веб-сайт, Ви даєте згоду на використання файлів cookies відповідно до цього повідомленням про їх використання та угоди користувача.. Якщо ви не згодні з цими умовами, будь ласка, вимкніть файли cookies, щоб вони не записувалися на вашому пристрої з цього веб-сайту.

Порівняння електродвигунів

Всі рішення правильні і неправильні приймаються виходячи з порівняння. Для того щоб прийняти обдумане і правильне рішення ми пропонуємо вам огляд електродвигунів різного виробництва, порівняльні характеристики, переваги та недоліки, а також деякі поради і просто корисну інформацію.

Якість в кожній деталі

Розглянемо асинхронний трифазний електродвигун в сегменті Економ, Стандарт і Преміум

Те, що одразу видно


Починаючи з зовнішнього порівняння: корпус двигуна алюміній і чавун, в залежності від розмірів, застосовують усі виробники з сегмента Стандарт і Преміум, але в Економ сегменті зустрічається силуміновий корпус, а що ще гірше - корпус з пресованого втормета, який кришиться в процесі експлуатації.

Якщо розглядати ізоляцію китайських електродвигунів - явна економія, яка в рази підвищує ймовірність пробою. Як приклад, прокладка кришки коробки проводів зі слідами краски. При не якісному фарбуванні корпусу, фарба потрапляє на прокладку, що зменшує її еластичність. Надалі нещільність з'єднання призводить до потрапляння пилу, бруду і вологи в корпус двигуна.

Ще одне зауваження до китайських електродвигунів - в них встановлена штампована сталева клемна коробка з короткою різьбовий частиною кріплення кришки. Ймовірно, що ці різьблення можуть бути зірвані, після кількох міцних затяжок. У європейських виробників надійність цієї частини вище, тому що ця коробка лита.

Кришки електродвигунів

Не в розмірі справа


Але на справді виходить якраз навпаки. Діаметр вала і підшипників у сегмента Преміум більше, ніж у інших представників. При більшому діаметрі вала знижується ймовірність його прогину, а відповідно зменшує шум і вібрацію. Розмір підшипника забезпечує великі навантаження на вузол.

Частини електродвигуна

Співвідношення ціни та якості

Звісно головним фактором при виборі є ціна двигуна. Купуючи електродвигун економ сегмента ви отримуєте хороші технічні характеристики за відмінну ціну, але економія матеріалів при виробництві таких двигунів призводить до зниження якості як окремих вузлів двигуна, так і в цілому механізму.

При купівлі електродвигуна ваші витрати на цьому не закінчуються. Левова частка ваших витрат лежить в вартості спожитої електроенергії при подальшій експлуатації двигуна. Так ось розмір цих витрат безпосередньо залежить від класу енергоефективності вашого майбутнього електродвигуна.

Сумарні витрати електродвигуна

Загальні витрати на придбання та експлуатацію електродвигуна складаються з:

  • витрати на придбання - менше 5%
  • витрати на технічне обслуговування - 10%
  • вартість спожитої електроенергії - 85%

Не треба скупитися та придбайте електродвигун з високим класом енергоефективності! Такий двигун окупиться вам у процесі експлуатації.

Якщо ви виробляєте обладнання і маєте намір експортувати його в країни Європейського Союзу, вам слід пам'ятати, що відповідно до Директиви EuP (Energy-using Products-Directive) з 2017 року всі електродвигуни повинні відповідати вищому класу енергоефективності. Продаж і екcплуатація електродвигунів нижчого класу заборонена.

Ваш вибір - IE1, IE2, IE3 чи навіть IE4?

Класи енергоэфективності

Новий стандарт IEC 60034-30 визначає і гармонізує в усьому світі класи ефективності (IE = International Efficiency) - IE1, IE2 і IE3 для низьковольтних трифазних двигунів з діапазоном потужності від 0,75 кВт до 375 кВт (2p=2, 4, 6):

  • IE1 – стандартна енергоефективність (Standard);
  • IE2 – висока енергоефективність (High);
  • IE3 – енергоефективність рівня преміум (Premium);
  • IE4 – енергоефективність рівня супер-преміум (Super Premium).

На графіку представлена залежність ККД електродвигуна від його потужності для IE1, IE2 і IE3 класів енергоефективності.

При порівнянні трифазного електродвигуна однакової потужності 18,5 кВт, але з різними класами енергоефективності IE1, IE2, IE3, можна визначити окупність двигуна.

ККД двигуна з IE1 - 91%, IE2 - 94%, а IE3 - 95,5%. Ціна таких двигунів відрізняється приблизно на 2 200 - 3 000 грн. При вартості електроенергії 2,2 грн за кВт / год (середній показник по Україні для 2-го класу підприємств) різниця в ціні повертається менш ніж за 3 місяці.

(18,5 : 0,91 - 18,5 : 0,94) х 2,2 = 1,43 грн - порівняння IE1 та IE2

2 200 / 1,43 = 1538 часов = 2 месяца 2 дня

(18,5 : 0,91 - 18,5 : 0,955) х 2,2 = 2,112 грн - порівняння IE1 та IE3

3 000 / 2,112 = 1420 часов = 2 месяца

Як бачимо, порівнявши витрати на електроенергію електродвигунів з класом IE1 з IE2 і IE3 виходить, що за 20 000 годин безвідмовної роботи ви економите від 13 000 до 28 000 грн з більш високо енергоефективним двигуном.

20 000 х 18,5 : 0,955 х 2,2 = 852 356 грн - IE3

20 000 х 18,5 : 0,94 х 2,2 = 865 957 грн - IE2

20 000 х 18,5 : 0,91 х 2,2 = 894 505 грн - IE1

ВИСНОВКИ:

  1. Вибираючи електродвигун з більш високим класом енергоефективності, ви маєте конкретний економічний ефект при його експлуатації навіть при високій ціні цих двигунів
  2. В Україні виробники, постачальники і покупці не беруть до уваги енергоефективність використовуваних електродвигунів, що негативно позначається в цілому на енергоефективності країни, екології та ін., ще й несуть додаткові фінансові втрати
  3. Підберіть електродвигун у перевіреного виробника
  4. Ми маємо в наявності на складах України і Європи електродвигуни різних сегментів:
    • Китай, стандарт ISO та ГОСТ
    • Італія (китайска збірка) - SATI, CHIARAVALLI
    • Турція - VOLT
    • Польща - Cantoni Group
Відправити запит
Комментарии: Порівняння електродвигунів


//